القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية حب بلا قواعد بقلم چيلان محمد

 رواية حب بلا قواعد بقلم چيلان محمد

رواية حب بلا قواعد بقلم چيلان محمد
رواية حب بلا قواعد بقلم چيلان محمد

تقديم موجز حول الرواية: 

اهلا ومرحبا بكم اعزائي المتابعين في موقع alma3rifa الذي نقوم فيه بتقديم محتوى غني بالمعرفة والمعلومات إذ نوفر لكم مجموعة هائلة مكونة من أشهر الأعمال الأدبية الرائعة ، ففي موقعنا يوجد عدد كبير ومتنوع من الكتب و الروايات بالإضافة إلى توفر مقالات مشروحة بشكل تفصيلي  لحزمة من تطبيقات الهواتف ،اليوم اعزائي نقدم لكم رواية جد رائعة تتميز بأحداثها الرومانسية والجميلة انها رواية "حب بلا قواعد".

مقتطف من الفصل الثاني للرواية:

ضربها سليم بالقلم وقال: انا جحيمك ، هخليكي تتمني المو*ت الف مرة وبرضو مش همو*تك.

كيان بعدت عنه ووجدت سكي*نة مسكتها وقالت: أنا كده ميت*ة وكده ميت*ة يبقى امو*ت نفسي بكرامتي ، عور*ت ايدها و بتنز*ف ، كيان ابتسمت بسخرية وأغمي عليها ووقفت سليم وقف مصدوم وجرى عليها شالها بسرعة وجاب دكتوره عملت اسعافات اولية لأن جرح*ها مش عميق وهي نامت من التعب راح حض*نها ونام جنبها

كيان صحيت الصبح لاقيت سليم حضنها بتملك وكانت مصدومة وصرخت: اعااااااا... عملت في ايه يا متحر*ش

سليم صحي بفزع وكتم بو*قها بقبل*ة سليم شعر أنها متجاوبة معاه ... ولكن افتكر ان ابوها السبب في مو*ت اهله بعد عنها وبصلها بقر*ف  
وقال: ربع ساعة وتبقي جاهزة عشان نروح الشركة

كيان مسكت ايده قبل ما يقوم وقالت: انا عايزة اطمئن على امي واخواتي

سليم مسك دراعها وقال بزعيق: انا كلمتي واحدة فاااااهمة ....قلت مش دلوقتيييي

ساب دراعها وقام وطلع برة الاوضة وزر*ع الباب بقوة كيان قامت بقلة حيلة تجهز

كيان واقفة قدام المراية بتسرح شعرها ، وفجأة سليم  فتح الباب فقالت بعصبية: "مش تخبط الأول؟

سليم تنحى في شكلها الحلو وقال بكبرياء: على فكرة انا جوزك ويلا عشان هنتأخر

قراءة جميع فصول الرواية:


عزيزي المتابع إن أعجبك المقال لا تنسى الإنظمام لموقعنا وارسال تعليقاتك إلينا 

تعليقات

التنقل السريع