القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية طفلتي البريئة

 رواية طفلتي البريئة كاملة بقلم بسملة بدوي

رواية طفلتي البريئة
رواية طفلتي البريئة كاملة بقلم بسملة بدوي 

تقديم موجز حول الرواية:

أهلا ومرحبا بكم اعزائي المتابعين في موقع alma3rifa الذي نقوم فيه بتقديم محتوى غني بالمعرفة والمعلومات القيمة ، اذا نوفر لكم مجموعة متنوعة من الإنجازات والأعمال الأدبية الشهيرة التي يبحث عنها الكثير من الناس مثل الكتب و الروايات بكل أنواعها اليوم اعزائي نقدم لكم رواية "طفلتي البريئة" وهي راوية جميلة جدا تتميز بأحداثها المشوقة والرائعة.

مقتطف من الفصل الثاني للرواية: 

البارت 2

ليله بصدمه ..... اا انت ازاي

تميم بطفوله......بابا ماما حلوه اوي اوي
ماما احلى واحده في مامات اصحابي
و حضنها جامد من رجليها وقال بحب...... انا فرحان اوي اوي اخيرا بقا عندي ماما


ليله بخوف .......انا عايزه اروح ولسا راحه تمشي
اسد مسكها من أيدها بسرعه وشدها
ناحيته وقال بصوت هادئ جدا  واطي..... امشي معايا بهدوء يا ليله احسنلك والا ودعي امك
ليله بدموع ....... انا انا عايزه ماما ارجوك
اسد لسا هيتكلم قاطعه تميم بغضب طفولي ......بابا انت قولت ايه لماما وخلاها تعيط ابعد عنها وقرب من ليله وقال بلطف ......مش تزعلي ياماما خلاص انا معاكي امسحي دموعك واضحكي يالا عشان اجيبلك شيكولاته يالا
ليلى ضحكت على طريقته وقالت .......
شيكولاته بيضا
ايوه بيضا انا بحبها اوي ...

قراءة جميع فصول الرواية:

عزيزي المتابع إن أعجبك المقال لا تنسى الإنظمام لموقعنا وارسال تعليقاتك إلينا

تعليقات

التنقل السريع